Okresowe-BHP.pl Newsroom Wypadek przy pracy- Zarejestrowanie wypadku
Wypadek przy pracy- Zarejestrowanie wypadku
19.04.2023

Wypadek przy pracy- Zarejestrowanie wypadku

Każdy pracodawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru wszystkich wypadków przy pracy na podstawie sporządzonych protokołów powypadkowych.

Wypadek przy pracy obowiązki pracodawcy: 

Zarejestrowanie wypadku 

Pracodawca prowadzi - na podstawie sporządzonych i zatwierdzonych protokołów powypadkowych - rejestr wypadków przy pracy. Do rejestru wprowadza się następujące dane: 

  1. imię i nazwisko poszkodowanego,
  2. miejsce i datę wypadku,
  3. informacje dotyczące skutków wypadku dla poszkodowanego,
  4. datę sporządzenia protokołu powypadkowego,
  5. stwierdzenie, czy wypadek jest wypadkiem przy pracy,
  6. krótki opis okoliczności wypadku,
  7. datę przekazania wniosku do ZUS,
  8. inne okoliczności, których zamieszczenie w rejestrze jest celowe